"Škoda" koja se sama parkira - u Evropi pusta želja, u Kini realnost, jer kineski "superb" ume sam da "izmeri" parking mesto i okreće volan, što su češka fabrika kod kuće ne nudi. Modeli za Narodnu Republiku Kinu su bolji i veći nego evropski. Kako se pokazalo na Salonu automobila u Šangaju, NR Kina kao tržište budućnosti ima protekciju i u drugim detaljima. Diode u farovima "oktavije" su standardne, antene ne prekidaju i integrisane su u zadnje staklo, a brendirani radio aparati su sastavni deo opreme. Moguće je da će neke od tih stvari, a zanimljiva su na primer LED svetla, uvoziti iz Kine. Kineskih delova u češkim automobilima verovatno će biti sve više. Bolji modeli za Kineze ne važe samo za "škodu". Limuzine su standardno produžene za nekoliko centimetara iako prvobitna nudi dovoljno prostora i Evropljanima koji su viši od prosečnog Kineza.
"Škoda" koja se sama parkira - u Evropi pusta želja, u Kini realnost, jer kineski "superb" ume sam da "izmeri" parking mesto i okreće volan, što su češka fabrika kod kuće ne nudi. Modeli za Narodnu Republiku Kinu su bolji i veći nego evropski.
Kako se pokazalo na Salonu automobila u Šangaju, NR Kina kao tržište budućnosti ima protekciju i u drugim detaljima.
Diode u farovima "oktavije" su standardne, antene ne prekidaju i integrisane su u zadnje staklo, a brendirani radio aparati su sastavni deo opreme.
"Moguće je da ćemo neke od tih stvari, a zanimljiva su na primer LED svetla, uvoziti iz Kine", rekao je za praški ekonomski dnevnik "Hospodaržske novini", direktor "Škode" Vinfrid Valand, koji je u centralu kompanije u Mladu Boleslav došao sa čela kineskog odeljenja "Folskvagena".
Valand je potvrdio da će kineskih delova u češkim automobilima verovatno biti sve više.
Bolji modeli za Kineze ne važe samo za "škodu". Limuzine su standardno produžene za nekoliko centimetara iako prvobitna nudi dovoljno prostora i Evropljanima koji su viši od prosečnog Kineza. Za šest centimetara će zato porasti i model "škoda jeti" (Yeti) čija će proizvodnja početi 2013. godine. U osnovnoj verziji u Kini nećete dobiti tako ogoljen model kao u Evropi.
Nove tehnologije se još brže primenjuju kod kineskih proizvođača. Uglavnom je to oprema kojom se trude da skrenu pažnju na sebe.
Navigacija sa hard diskom, koju fabrike automobila u Evropi naplaćuju više stotina evra, u NR Kini je dostupna i u najjeftinijim vozilima.